iPhone X 上手試 記者解答 10 大謎團

| 柔之拔 | 13-09-2017 05:31 | |
iPhone X 上手試 記者解答 10 大謎團

iPhone X 剛於美國 Apple Park 新總部裡的 Steve Jobs Theater 正式登場。ezone.hk 記者現場直擊,並取得 iPhone X 真機上手試,更即時解答了眾多 ezone.hk 果粉的疑問!

【01】5.8 吋巨屏手感

iPhone X 不算笨重,手感舒服;雖然 5.8 吋屏幕大了,但摸上手機身比 iPhone 7 Plus 還要小。

【02】機身邊位唔算靚

不過 iPhone X 機身條邊唔算好靚,「輸咗少少」;iPhone X 提供黑色與白色機身選擇,記者覺得「白色 + 銀邊好靚」。 

【03】機身唔算熱

即場上手試,iPhone X 機身唔熱,惟不是打機試唔真。此外,機背有指紋,機身正面尚可。

iPhone X 上手試 記者解答 10 大謎團

【04】Face ID 解鎖需要望手機

開機方面,由於不設實體 Home 鍵,因此沒有 TouchID 解鎖功能,只能使用 passcode 密碼或 Face ID 解鎖。Face ID 解鎖需要眼望 iPhone X 才可解鎖,如此則可能解決用相片解鎖的問題。不過,對於依賴實體 Home 鍵的朋友,需要適應。

【05】人臉解鎖反應快

由於記者未能在 iPhone X 登記 Face ID,因此不能實測 Face ID 的反應。不過目測現場工作人員使用 Face ID 解鎖,速度算快。

【06】Animoji 扮雞叫 好過癮

對於全新 Animoji 功能,讓 emoji 跟著記者的表情變動,記者覺得 emoji 公仔好搞笑,惟相信只可在 iPhone X 自家 IM 程式 「iMessage」使用。ezone.hk 記者在上手試直播中扮雞叫,隻雞能夠跟住記者的口形叫,記者覺得過癮。 

iPhone X 上手試 記者解答 10 大謎團

【07】OLED 屏幕更靚

目測 iPhone X 的 OLED 顏色比 iPhone 7 Plus 的 LCD 芒靚。

【08】AR 效果型

記者並即場實試 iPhone X 的 AR 遊戲,覺得 AR 效果幾型!

iPhone X 上手試 記者解答 10 大謎團

【相關報道】

【09】開機、截圖、重啟

不少 ezone.hk 果粉都關心沒有了實體 Home 鍵的 iPhone X,如何做到 cap screen 截圖、關機、以及重新啟動?ezone.hk 記者做了實測如下: 

Volume Up + Siri 鍵 = Cap screen 截圖 

Volume Down + Siri 鍵 = 關機

Volume Up + Volume Down + Siri 鍵 = 重新啟動

【相關報道】

【10】售價?賣腎都唔掂

售價方面,iPHone X 的 64GB 定價 HK$8,588,記者認為「賣腎都唔掂」。

iPhone X 上手試 記者解答 10 大謎團

Steve Jobs Theater 型到震

ezone.hk 記者踏足美國蘋果全新總部 Apple Park,並在總部裡的 Steve Jobs Theater 現場直擊十周年紀念版 iPhone X 的誕生!全新總部 Apple Park 感覺「型到震」!冇得去的你,很葡萄嗎?

【相關報道】

 

Source:ezone.hk@美國直擊

Page 1 of 12